Inspiracje

Ostatnio dużo myślę nad tym co powinnam zmienić w blogu . Nie mogę zabrać się za napisanie kolejnej notki, ponieważ nie mam czasu, albo po prostu zwyczajnie mi się nie chce. Nauczyciele w szkole naciskają na oceny .. ostatnio w szkole słyszę tylko to żebym coś poprawiła bo będę dzięki temu miała wyższą ocenę ;)


Ostatnio gdy nie mam telefonu, ponieważ jest w naprawie przesiaduję godzinami na komputerze i oglądam różne strony z inspiracjami . Najczęściej są to Tumbrl'y. Największą przyjemność sprawia mi oglądanie wszystkich ootd i outfitów. Ale są również inne, takie jak "zwykłe zdjęcie" garderoby które jest zrobione w spaniały sposób i z genialnej perspektywy ;) Dlatego postanowiłam Wam je pokazać ;)













































1 komentarz:

  1. Kocham te inspiracje, ja zaś poprawiam oceny.
    Śliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń