Rings & Tings

W ramach współpracy z Firmą Rings & Tings otrzymałam paczuszkę z rzeczami od nich ;) Była to dla mnie duża niespodzianka ponieważ nie wiedziałam co znajduję się w środku gdyż te piękne rzeczy zostały wylosowane generatorem. Powiem Wam że myślałam że wszystko będzie szło do mnie o wiele dużej, a przyszło po niecałych 2 tygodniach od zaczęcia współpracy ;) Drugim zaskoczeniem było to, że dostałam aż 6 rzeczy, a myślałam o 1 lub 2 haha . Widać że biżuteria jest wykonana z dobrego materiału i solidnie wykończona. Bransoletki i pierścionek są troszeczkę za duże na moje chude palce i ręce. Mam nadzieję, że niedługo na blogu pojawią się stylizacje do których dołączę tą piękną biżuterię .

W paczce znajdowały się :




  • 2 pierścionki -----> Klik i Klik
  • 2 bransoletki -----> Klik i Klik
  • 2 naszyjniki (takie same) -----> Klik









A Wam która rzecz podoba się najbardziej ?
Wy Też Współpracujecie z tą Firmą ?
Jak Wam się podoba Nowy Wygląd Bloga ?
Proszę o kliknięcie ---------> *KLIK*

12 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się naszyjnik :)

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionki są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bransoletki *.* Ale pierścionki też ładnie się prezentują ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki :) ciekawa jestem stylizacji z biżuterią :) www.wojenkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bransoletki :) ciekawa jestem stylizacji z biżuterią :) www.wojenkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki najładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre błyskotki są po prostu niesamowite, ale ja muszę prawdziwe złoto nosić i niestety nie stać mnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczy są prześliczne! I bardzo ładny wygląd bloga :)
    al►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetny zakup .;) obserwacja?

    http://machacipacha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. łańcuszek i bransoletki śliczne :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna biżuteria *.*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję udanej współpracy :)
    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń