x KONCERT x

Hey Wszystkim ! W piątek byłam na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Był to mój pierwszy koncert wiec bardzo się denerwowałam. Na początku wszystko było OK ;) Ustawiliśmy się przed klubem i czekaliśmy aż nas wpuszczą . Po 3 godzinach nadeszła ta chwila i otwarli bramy klubu. Wleciałam tam jak petarda, rzuciłam tylko kurtkę do szatni i pobiegłam na scenę ;) Byłam trochę przerażona bo dziewczyny strasznie się pchały... W Końcu zaczęło się odliczanie i na scenę wszedł Dawid i Patryk <3 Mimo tego że nie widziałam ich, bo mój wzrost na to nie pozwala słyszałam ich głos. Było strasznie duszno, i dlatego też po pierwszych 15 minutach dziewczyny zaczęły mdleć i co chwile sanitariusze byli w potrzebie. Dawid podawał na scenę zimną wodę, żeby nam ulżyć. I powiem Wam na prawdę że Jego głos brzmi identycznie jak na płycie nie było żadnego play backu i z tego też jestem dumna ;) Dawid oczywiście wziął 2 piękne dziewczyny na scenę. W końcu Ja malutka dopchałam się do 2 rzędu już widziałam całkowicie Dawida, bardzo się cieszyłam gdy nagle mój but odmówił posłuszeństwa i spadł mi z nogi .. Postanowiłam się schylić i w moich oczach zrobiło się czarno, czułam tylko jak ktoś ciągnie mnie za włosy a inne osoby wołają że zemdlałam ;c Ocknęłam się na rękach sanitariusza ..po czym oblał mi twarz zimną wodą i potem było ok .. Gdyby nie to że moja Koleżanka też zemdlała ale już bardziej poważnie, było by genialnie .Ogólnie z koncertu nie ma bardzo miłych wspomnień . Ale jestem bardzo zadowolona że mogłam usłyszeć cudowny głos Dawida i zobaczyć go już 2 raz na żywo <3








A Wy byliście kiedyś na koncercie ?
zdj. nie są mojego autorstwa 

8 komentarzy:

  1. Ja niestety jeszcze nie byłam , ale się wybieram ;)

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ej bez kitu, czemu on sie tak dziwnie ubrał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KWIAT lubi jeść <3 haha ok, on kocha jeść :) i dlatego takie pyszne ciuszki :p

      Usuń
  3. A kto to jest ?

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś go nie lubie :)
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam. Ale historia haha. Zgadzam się z drugim Komeme. Hehe
    Poklikasz w baner? jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze ci..też bym tak chciałą

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju zazdroszczę Ci że byłaś na Jego koncercie <3 <3 <3 też bym chciała <3

    http://lalalalalusia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń