New In !

Hey , Kochani . Nawet nie wiedziałam że minęło tyle czasu ... ale co tu dużo mówić , nauczyciele mają urwanie głowy i przed świętami robią nam masę kartkówek ;c .Dzisiaj byliśmy z całym gimnazjum w kinie na filmie "Mój Biegun'' , strasznie mi się spodobał mimo tego że miałam zły humor . Dzisiaj przychodzę do was z nowościami które zakupiłam w ostatnim tygodniu , miesiącu . Nie jest tych rzeczy jakoś strasznie dużo ale postanowiłam Wam je pokazać , mam nadzieję że wam się spodoba  . Zapraszam <3











T-shirt z literą 8 -sh / Bluza Nike - jakiś sportowy sklep w galerii Bluzka z literą 22 - New Look (od cioci z USA) / Sweter Niebieski - Primark / Sweter jasny ze wzorami - Ciocia z USA / Sweter ciemny ze wzorami - Tesco / Fluid - Rossmann / Przybornik - Ikea / Kosmetyczka - Rossmann

9 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić takie swetry :) A na filmie też byłam i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D Super bluzy ;3
    Co powiesz na obserwację za obserwację? ;)
    http://gumisiowajesica.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kosmetyczka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne sweterki.:D U mnie w szkole też robią kartkówki^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń