Good Holiday

Jest tak strasznie gorąco że zaczęłam bać się słońca , ono pali a nie opala . Mam już chyba z 10 nie przespanych nocy .. za sobą . Wczoraj wybrałam się na basen u Rusłana z Kubą , byli tam sami chłopacy i oczywiście od razu wylądowałam w ciuchach i butach do basenu . Potem wszyscy poszli na boisko , a ja do domu bo zaczynała się burza .. ale nic z tej burzy nie było więc postanowiłam wrócić odprowadziłam Kubę z Kamilem i na rowerach pojechaliśmy koło lasku pogadać .. tyle ciekawych rzeczy się dowiedziałam <3 .

Dzisiejszy outfit jest luźny , co bardzo lubię . Można ubrać go na co dzień . Legginsy w wzory do tego zwykły t-shirt , bejsbolówka i full cap z Myszką Mickey . Choć jest to ciemna kompozycja lubię ją miałam do tego outfitu dobrać jakieś kolorowe rzeczy żeby rozświetlić całość ale to cała ja szukam czegoś kolorowego a wychodzi na ciemny i tak na odwrót .. zawsze tak mam . Idąc do sklepu poszukuje czapki z kolorem khaki a kupuję bordową mimo tego że nie wiem do czego będzie mi ona pasować . 









3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się outfit. Zwłaszcza, że masz na sobie rzeczy, które bardzo mi się podobają. Legginsy, które są na prawdę w wspaniałe wzory i czapka z ciekawym wzorem. :)

    http://oliwia-zofia.blogspot.com
    Chciałabym cię poprosić o głosy, w notce na końcu jest link. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit! Mam takie same legginsy!
    Dodasz się do mnie do obserwatorów? Dasz Follow na Blogvin? Odwdzięczę się tym samym :)))
    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :)
    Poszukuje podobnej czapki !! Za ile kupiłaś swoją ??
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń