Zmiana < 3

Siemkaaa . Jak widzicie zaszły zmiany na moim blogu . Zmieniłam tło i kursor i jestem z siebie zadowolona .;) Niestety mam karę na komputer i telefon , ale i tak będę do was pisać np . teraz usiadłam ponieważ odrobiłam zadanie z polskiego siedziałam nad nim całe 3 godziny .. wypracowanie . W moim życiu zaszły zmiany i to bardzo duże ale jeszcze o niczym nie mówię bo mogę zapeszyć , nigdy bym nie pomyślałam że po przeprowadzce do Krakowa , po 6 miesiącach stanie się coś takiego jednak ja zachowuję się dziwnie , i nie przewidywanie sama nie wiem dlaczego . Czytam fajną książkę jak przeczytam całą zrobię o niej posta . ;) Jednak teraz moje zdjęcia zrobione ostatnio , i opisy . 





kiedyś powiem Ci naprawdę co było, jest , a powinno być między nami .. 



 kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać. :* 

bo ona zawsze bedzie coś do niego czuć i jeszcze ta piepszona słabość :| 

uczucia pisane szminką na lustrze .

Czasem coś co wydawało się idealne, znika jak gdyby nigdy tego nie było. 

Dam Ci kredki a ty narysuj mnie taką jaką najbardziej będziesz kochał. :* 






15 komentarzy:

  1. Nie wytrzymałabym 3godzin odrabiając prace z polskiego :O

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to długo na kompie lekcje odrabiam bo to pretekst do przeglądania neta XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja chciałabym mieszkać w Krakowie *.*
    Hmmm... dłuuugie to wypracowanie musi być >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasem też mam kare związaną z internetem , horror

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Podoba mi się tu u Ciebie :D

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tu . !
    + Dodaję się do obserwantów . ; ) I liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie magdalenasplace.blogspot.com/ ; )
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego nowego bloga
    my-life-my-fashion-my-rules.blogspot.com - powinnaś mnie kojarzyć z mojego dawnego bloga goldenmostache.blogspot.com którego już niestety teraz nie prowadzę
    pozdrawiam :3
    fajne masz buty:DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś ♥

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne te twoje zmiany..:)

    OdpowiedzUsuń