Hej .. Dzień jak co dzień ale jednak inny niż wszystkie .. <3 Dzisiaj była szkoła i Angielski powoli zaczynam naprawdę lubić ten przedmiot mam same 4 i 5 .. <3 Na Wf mieliśmy turniej z tenisa stołowego .. niestety przegrałam .. ale mam świetne zdjęcia zrobione przez Konia  i ta nasza Ciocia Pumba .. haha. Do szkoły poszłam zła a wróciłam z uśmiechem na twarzy , jednak przyjaciele umieją zdziałać cuda . Dziękuje Arturowi że mnie dzisiaj tak mocno przytulił że mi do tej pory plecy strzelają jak ruszam rękoma . Pomyślcie co byście zrobili bez przyjaciół .? A gdyby ich nie było , co to by było za życie ? .. Dla mnie jak i dla każdego przyjaciele są całym światem ♥ .' 







35 komentarzy:

  1. NASZYJNIK!*.*
    FAAJNY BLOG. :)
    OBSERWUJEMY? ;P
    http://ourstyle-bff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa masz rację, przyjaciele są bardzo ważni! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :D . Fajne wąsy " XP . Obserwuję i liczę na rewanż"http://raspberryniciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah fajowe zdjęcia :D

    P.S. Super blog ^^ Obserwuję i zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, przyjaciele to skarb! ♥
    Śliczna jesteś! :3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka koszulka :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WĄSY! :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne.
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nawet lubię angielski xD
    Fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wąsy <3
    + obserwuję i zapraszam do mnie ;3
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie angielski najlepszym przedmiotem !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze,że masz takich fajnych przyjaciół :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna koszulka :)

    mogłabym prosić o kliknięcie w banner Sheinside na moim blogu? Z góry bardzo dziękuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaka ślicznotka :D Świetny blog ! :D Zapraszam kingaicaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog!

    Zapraszam na mój: http://photobyjoot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :D

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. słodkie mustaches ! :* ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ja też lubię angielski ! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjaciel to najlepsze co można w życiu mieć :)
    fajne zdjęcia ;)
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne wąsy...

    Zapraszam ...^^

    OdpowiedzUsuń