Tak jak obiecałam robię posta o rzeczach , które kupiłam na bazarze .Jest ich tylko 4 sztuki ale zawsze coś .Będzie to krótki post , dlatego żeby was nie zanudzić na koniec wkleję linka z piosenką .; ) .(Przepraszam że niektóre rzeczy są pogniecione ale nie chciało mi się ich prasować )
 A więc zaczynajmy :
1 . Koszulka z Hausa , jest taka duża coś w stylu koszulek motyl . 
2 . Leginsy czarne z literkami granatowymi , są świetne i fajnie wyglądają po założeniu .

3 . Koszula w kolorze miętowym ...aaaa zawsze taką chciałam < 333
4 . Spodenki z gumkami na dole mają fajny wzór i są jak rurki . 

Ps: W następnym poście zrobię linkowanie . (pomysł złapałam od welovebaranowa.blogspot.com )




12 komentarzy:

  1. Koszulka i legginsy najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ♥ a gdzie kupiłaś tą miętową koszulę? (i love mint) ;) odp na moim blogu jak byś mogła

    i twój blog też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarze . Jeżeli mieszkasz w Krakowie .. To powiem ci gdzie on się znajduję . Jest to angielska firma reserved kids rozmiar 158 .; )

      Usuń
    2. na bazarze i reserved?

      Usuń
  3. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga, wpadam z rewizytą ;)
    Z chęcią pooglądam sobie Twoje stylizacje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i leginsy są fajne <333 ale spodnie mi nie przypadły do gust, bo nie lubię takich ;d

    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie na www.pattie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza koszulka strasznie mi się spodobała ;)
    dziękuję ;) zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko oorócz spodni mi się podoba. : D
    leginsy świetne, oryginalne. ; )

    OdpowiedzUsuń